FILMSKA RADIONICA
Učesnici se dele u ekipe. Svi dobijaju određeni proizvod za koji treba da snime reklamu i rekvizite pomoću kojih će to učiniti. Pre početka snimanja učesnici imaju kratko predavanje o načinu korišćenja opreme i snimanju reklame (šta treba istaći, koji kadrovi su najpogodniji za određene scene, kako da postignu određene vizuelne efekte i slično).
Svaka ekipa određuje ko je kamerman, režiser, glumac, scenarista, koreograf, pišu sinopsis reklame, pripremaju scenario, koreografiju, tekst… Sve scene timovi pripremaju unapred, uvežbavaju ih i zatim snimanju. Pri odabiru lokacije učesnici imaju potpunu slobodu. Snimljeni materijal se montira odmah posle snimanja i tokom večeri se emituje. Stručni žiri ocenjuje filmove i proglašava najbolju ekipu, režisera, scenaristu, glumce…
Trajanje: 3 sata (uvodna objašenjenja i snimanje – tokom dana). Emitovanje i proglašenje najboljih tokom večeri još 20 min.
Broj učesnika: Minimum 12, nema maksimuma. Preporučeno je maksimum 10 učesnika po timu.
Lokacija: Željena lokacija.
Benefiti: Sjajna zabava, timski rad, planiranje, upoznavanje saradnika u novoj ulozi.
Program: – Okupljanje učesnika; predavanje i uputstva oko snimanja; snimanje reklama.
– Predavanje materijala i montaža; proglašenje pobednika, dodela nagrada i diploma.